loading...
مهدویت
صداقت- تبریزی نژاد- یوسفی پور بازدید : 2 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

اگر به اميد خدا، شهادت نصيب من شد، سعادت دنيا و آخرت شامل حال من شده، كه در راه خدا شهيد شدم. 

 

  داشت محوطه رو آب و جارو مي کرد.به زحمت جارو رو ازش گرفتم.ناراحت شد و گفت : بذار خودم جارو کنم،اينجوري بدي هاي درونم هم جارو ميشن
کار هر روز صبحش بود،کار هر روز يه فرمانده لشگر...
شهيد همت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مهدویت
    امام زمان (عج) و مسائل مربوط به ایشان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 66
  • کدهای اختصاصی


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    

    دریافت کد تاریخ شمسی

    مهدویت امام زمان (عج) src="http://night-skin.com/blogcode/google-plus/gplus34.js">
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس

    استخاره با قرآن کریم
    دریافت کد استخاره آنلاین